Reducció mòduls agraris de l'IRPF

Des de la Subdelegació del Govern, ens informen que dimarts el BOE va publicar l’ordre del ministeri d’Hisenda de reducció de mòduls de l’IRPF del 2018 per a agricultors i ramaders afectats per diverses circumstàncies de caràcter excepcional com la climatologia.

Aquesta Ordre detalla en l’annex que l’acompanya la relació de tots els municipis beneficiats amb aquesta reducció i els percentatges a aplicar per compensar les pèrdues de determinades produccions agrícoles afectades per circumstàncies climatològiques adverses com ara gelades o sequera. Es tradueix, per tant, en una disminució dels rendiments de l'activitat agrària, i per tant, del resultat de la declaració de l'IRPF.

Pel que fa a la província de Lleida, l’Ordre inclou 56 municipis de diferents comarques i les produccions agràries que es beneficiaran d’aquesta reducció. Entre els quals es troba ALCANÓ.

Us adjuntem la publicació al BOE. Les dades referides al nostre municipi es  troben a la pàgina 16.

Fitxers adjunts