Dades bibliobús de l'any 2018

Us adjuntem un resum de les dades globals del bibliobús, entre les quals s’inclou un indicador comparatiu en relació amb les dades de l’any anterior.

Aquesta  taula global es complementa amb una taula que recull les dades generals del nostre municipi amb els dies i hores reals de servei  anual.

El resultat son els indicadors de rendiment del servei al nostre municipi i de manera gràfica (en colors) es posa de manifest l'evolució del servei del bibliobús al nostre municipi respecte a l’any anterior pel que fa a: nombre de visitants, nombre d’usuaris de préstec, el % d’usuaris en relació a la població del municipi .  També s’indiquen els documents prestats amb la comparativa de l’any anterior, mitjana de préstec diaris, préstecs per habitants, activitats i assistents.

Totes aquestes dades, ens ofereixen una panoràmica detallada de l’evolució del servei del bibliobús al nostre municipi i son dades determinats a l’hora de valorar des del Servei de Biblioteques si cal introduir canvis en la itinerància del servei.

Fitxers adjunts