Comunicació de crema

Us informem que podeu passar per l'Ajuntament a recollir l'autorització de crema per al període del 16 d'octubre al 14 de març.

Des d'un mateix Ajuntament es pot autoritzar la crema d'altres municipis.

Per evitar desplaçaments podeu sol·licitar l'autorització telemàticament:

Normes:

Per encendre foc i per utilitzar bufadors, en el període comprès entre el 16 d'octubre i el 14 de març, s’observaran les mesures preventives següents:

1. Netejar la zona en què s’efectuï la crema i/o aquella en què s’utilitzi un bufador en un radi de 3,5 m fins a descobrir el sòl.
  2. La crema s’efectuarà com a mínim a 10 metres de distància respecte d’aquells arbres que tinguin més de 60 cm de circumferència, mesurats a 1,20 metres del terra.
  3. La flama generada per la crema no superarà en cap cas els 3 metres d'alçada.
  4. La crema començarà i acabarà amb llum de dia, excepció feta dels focs d'esbarjo.
  5. En cap cas no s’abandonarà el lloc fins a la seva total extinció.

Per consultes sobre la realització d'activitats amb risc d'incendi forestal podeu contactar amb:

Cos d'Agents Rurals
Telèfon 935 617 000