Beques menjador

Avui comença la presentació de les sol·licituds de beques menjador pel curs 2020/2021 fins el dia 17 de juliol.

Aquest any donades les circumstàncies la presentació telemàtica serà prioritària, de totes maneres la presencial està garantida.

Les escoles recolliran les sol·licituds aportades per les famílies i des del Consell Comarcal les recollirem el dia indicat.

En els Ajuntaments de la comarca els companys/es de serveis socials recolliran les sol·licituds com cada any. Aquesta recolllida es realitzarà la primera quinzena de juliol i properament s'indicarà a la web, www.segria.cat els dies de recollida per municipi.

Us adjuntem per la vostra informació les bases, la sol·licitud i una guia de presentació per internet, així com un llistat de preguntes freqüents per facilitar la presentació de les sol·licituds.

Fitxers adjunts